Yesterday I was scheduled to shift Galp Lisboa from dydock nº2 to Cais do Bugio. The vessel has not yet completed the repairs and had no power whatsoever so I had to use two tugs and a line ashore, pulling from the berth capstan.
The dock gate is open and we are ready to go.
Monte São Brás making fast on the aft center fairlead. Cte. Águas is waiting for the vessel to come out of the dock in order to make fast on the bow.
Galp Lisboa half in, half out. Are we going to scratch that new paint job?....huummm don't think so!
(All pictures taken by my dear friend Oscar Machado, Galp Lisboa Chief Officer)
5 comments:
Mais um chasso !!! Mais uma Nau Catrineta !!!
Lá vens tu com o teu mau feitio... queres ver que o Solstício é que era bom?
LOL
Caros amigos e colegas:
Peço desculpa por não ter referenciado o The Pilot Boat no comentário que fiz no Atlântico Azul.
Este tb é um sítio que visito diariamente sempre que posso com o maior entusiasmo.
Continuem.
Um abraço.
Mais conhecido pela "Baleia Assassina".
Abraço Daniel e Zé
Esta é mesmo uma baleia em vias de extinção!!!
Post a Comment